Jak schudnąć w domu?

Cóż, która kobieta nie straciła w życiu na wadze? Nawet ten, kto ma wszystko w porządku z sylwetką, jest pewien, że w talii nadal są dodatkowe kilogramy. Dlatego temat utraty wagi w domu jest zawsze aktualny. Ale nie zawsze podchodzą do tego problemu poprawnie.

Jak powiedział mi trener na siłowni: „Kluczem do sukcesu jest sport i dieta”. Oznacza to, że aby mieć piękne ciało, naprawdę musisz pracować. Ponadto prawidłowe odżywianie i ćwiczenia powinny być nierozłączne. Nie możesz po prostu trzymać się określonej diety, potrzebujesz więcej treningu. Szczupłe ciało nie zawsze wygląda ładnie. Ale stonowane, z pięknymi mięśniami reliefowymi – tak. W tym samym czasie możesz nie ważyć jak piórko, najważniejsze jest to, że wizualnie będziesz wyglądać atletycznie i sprawnie.

Dla tych, którzy chcą schudnąć, bardzo przydatne będzie przeczytanie artykułu „Skuteczna strategia odchudzania lub ucieczki od samooszukiwania się”.

Ale nie każdy może sobie pozwolić na chodzenie na siłownię lub basen. Powody są różne, od finansowych po brak czasu. Jak więc schudnąć w domu? Wszystko jest możliwe, gdy dana osoba ma cel, gdy chęć utraty wagi nie jest tylko kaprysem lub marzeniem bez działania, ale prawdziwym pragnieniem. I nie ma znaczenia, czy ćwiczysz w drogiej siłowni czy w domu. Najważniejsze to nie żałować siebie, nie pomijać treningów, nie odkładać ich na później i oczywiście dobrze się odżywiać. A prawidłowe odżywianie zaczyna się od zdrowego i zdrowego śniadania. Przepisy na zdrowe, zdrowe śniadania są dostępne pod linkiem http://www.sun-hands.ru/16/poleznyiy-zavtrak/

Wiele już powiedziano o prawidłowym odżywianiu, aby schudnąć w domu. Chcę tylko krótko przypomnieć podstawowe zasady prawidłowego odżywiania. Nie diety, które mają tylko krótkotrwały efekt, ale prawidłowe odżywianie, które stanie się normą w Twoim zwykłym życiu. Utrata wagi z czasem zyska przyczółek na tym samym poziomie i zawsze będziesz wyglądać na 5 punktów.

Tak więc w ciągu dnia jedzenie powinno być zróżnicowane . Priorytetem w diecie powinny być białka – są to ryby, mięso, drób, jajka, twarożek, produkty mleczne. Błonnik i niektóre węglowodany – owsianka. Koniecznie warzywa, zioła, owoce. Tłuszcze również powinny znaleźć się w Twoim menu, ale w minimalnych ilościach. Przykładowo, jeśli przyprawisz sałatkę łyżką oleju słonecznikowego, otrzymasz niezbędne dla organizmu witaminy i mikroelementy, a tłuszcze pozwolą im się wchłonąć. Ale przepis na „surówkę z kapusty” – mało kaloryczny i bogaty w witaminy – jest tym, czego potrzebujemy.

Preferuj potrawy gotowane, gotowane na parze, grillowane i pieczone. Lepiej odmówić smażenia lub ograniczyć do minimum.

Jedz w małych posiłkach 5-6 razy dziennie. Nie zapomnij o płynie, pij 1,5-2 litry wody dziennie.

Porozmawiajmy teraz o pułapkach, które cię rzucają, jak myślisz, kto? Nasz dom i przyjaciele! Jak schudnąć w domu, gdy przed oczami masz ciągłe pokusy? Albo mama, albo babcia będą gotować ciasta, albo ktoś bliski kupi słodycze. Nie podążają za figurą! I ciągle trzeba słyszeć: „No, no, z jednego kawałka nic nie wyjdzie. Dlaczego nabijasz się z siebie, bo chcesz czegoś słodkiego? ” Brzmi znajomo? 

Na przykład, pracując w Symferopolu, odwiedzam rodziców raz na dwa tygodnie, mieszkają niedaleko, w sąsiednim mieście. Ja sam nie kupuję słodyczy, czekoladek, ciast, ale jak tylko wracam do domu, mam przed oczami góry zakazanych produktów.

Nawiasem mówiąc, wnętrze wpływa również na apetyt! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, radzę przeczytać artykuł “Sekrety odchudzania: dekorowanie wnętrza kuchni” http://www.sun-hands.ru/7interjer_kuhni_dlya_pohudeniya.html

Co robić? Z reguły prośby krewnych o nie kupowanie słodyczy są ignorowane lub nie są słyszane. Matki, babcie zawsze chcą karmić swoje dziecko z serca, że ​​tak powiem. A kto jest żonaty, musisz gotować jedzenie dla dwojga, to znaczy jeść osobno. Mężczyzna nie będzie siedział na gotowanym kurczaku przez tygodnie. Tak, dla nich talerz twarożku z niskotłuszczowym kefirem to deser, ale dla nas cały obiad.

Dlatego kilka wskazówek, aby nie załamać się z powodu wszelkiego rodzaju pokus : nie gotuj pysznego obiadu dla swojego męża na pusty żołądek. Zjedz sałatkę warzywną, aby nie poczuć głodu. W przeciwnym razie spróbujesz jednej łyżki podczas gotowania, a następnie drugiej, dzięki czemu nie zauważysz, jak zjadłeś już całą porcję.

Bardzo trafny będzie artykuł „Jak przestrzegać diety w towarzystwie smakoszy”, polecam. http://www.sun-hands.ru/7kak_soblyudat_dietu.html

Jeśli trudno jest powstrzymać się od potraw bogatych w skrobię i słodyczy, gdy domownik z przyjemnością zjada ją za oba policzki podczas wspólnych posiłków, wyjdź z kuchni. Weź swoją miskę z jedzeniem i zjedz ją, powiedzmy, na korytarzu. Ogólnie rzecz biorąc, twoi bliscy powinni w sposób polubowny zająć twoje stanowisko i nie jeść przysmaków demonstracyjnie z tobą. Możesz się zgodzić bez przeklinania, ale spokojnie wyjaśniając swoje stanowisko, że trudno ci patrzeć na te przysmaki. O tym, jak stosować dietę, gdy inni Cię nie wspierają, możesz przeczytać ciekawy artykuł „Jak odchudzać się w towarzystwie smakoszy”.

Ale nawiasem mówiąc, taka męka będzie dopiero na początku. Wtedy przyzwyczaisz się do robienia bez ton czekoladek i ciast. W końcu możesz zrobić koktajle proteinowe z bananem lub twarożkiem z łyżeczką miodu, albo dodać do płatków owsianych suszone morele i rodzynki (tylko trochę) – więc słodząc swoje potrawy nie pozbawi Cię słodyczy.

I nikt nie mówi, że musisz na zawsze rezygnować z czekolady. Po prostu nie jedz go po posiłku i nie spożywaj całego batonu na raz. 100 gramów czekolady to trochę za dużo. Ale jeśli zjesz jeden kawałek ciemnej czekolady, delektując się kakao – czemu nie? 20 gramów nie zaszkodzi twojej figurze. Ale mimo to staraj się organizować sobie takie wakacje nie codziennie. Niech to będzie jak gra. Przez trzy dni niezłomnie dbałeś o prawidłowe odżywianie, czwartego zdobyłeś nagrodę – mały kawałek czekolady.

Nawiasem mówiąc, czekolada może być używana nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz, jako maski! Niesamowity efekt. Chcesz być piękna? W takim razie radzę przeczytać artykuł „Maski i okłady czekoladowe w domu”.

Ale kremy, śmietana, ciastka naprawdę zabijają talię. Z tymi smakołykami lepiej być na odległość i pozwolić sobie tylko na wakacje.

Jeśli sama ręka sięga po coś tłustego i wysokokalorycznego, częściej patrz na zdjęcia tłustych, no, bardzo grubych kobiet, a potem na piękne, wysportowane piękności. Prześlij kilka z tych zdjęć na swój telefon i umów się na podobną terapię. Idealne ciało to świetna zachęta do rezygnacji z ciasta lub bułki. Zjedz kanapkę z masłem i serem, a nawet z kiełbasą zniknie wszelkie pragnienie. Ale gotowana pierś z kurczaka z warzywami to świetny lunch. Polecam doskonały artykuł „Jak schudnąć w domu? Psychologiczne sekrety motywacji ”.

Możesz nawet powiesić sobie na lodówce zdjęcie dwóch piękności „przed” i „po”, żebyś mógł często obserwować, co się z Tobą stanie, jeśli nie zastosujesz się do właściwej diety, a co się stanie, jeśli będziesz się jej trzymać.

Często, gdy przychodzą z wizytą, współczujący gospodarze proponują nam również coś pysznego. Zgodzić się. Ale tylko na herbatę. Tylko herbata i to wszystko. Użyj siły woli, jeśli naprawdę chcesz schudnąć w domu. Pewnego razu, idąc w odwiedziny do znajomego, zabrałam ze sobą jajka na twardo, aby zjeść z nimi przekąskę, gdy byłam głodna i żeby nie skusić się na ciastka i słodycze oferowane przez koleżankę. Na początku patrzą na ciebie ze zdziwieniem i żalem, ale co ci do tego? Masz cel, aby schudnąć w domu i kto powiedział, że będzie to łatwe? Nawiasem mówiąc, jedna przyjaciółka opowiedziała mi, jak ona, będąc atletą, przygotowywała się do zawodów. Miała ścisłą dietę – jest co 2-3 godziny. I wyobraź sobie, że jest w metrze, a tutaj posiłek jest zgodnie z harmonogramem. Musiałem robić własne dania i jeść jajka i kurczaka na oczach wszystkich. Cel wymaga poświęcenia.

Cóż, jak powiedzieliśmy na początku artykułu, jedzenie to jedzenie, ale szkolenie nie zostało odwołane. A jeśli takie powiedzenie: „Jestem zbyt leniwy, żeby uczyć się w domu” dotyczy Ciebie, to możesz zapomnieć o pięknym ciele. Trzeba i trzeba to robić systematycznie, ale nie w ten sposób – kucali 10 razy przed telewizorem, stworzyli pozór ładowania i tyle.

Dla leniwych kobiet istotne będzie przeczytanie artykułu „Jak zmusić się do uprawiania sportu?” http://www.sun-hands.ru/7kak_zastavit_sebya_zanimftsya_sportom.html

Schudnąć w domu, jeśli nie masz dodatkowych pieniędzy na wizytę

bez siłowni, możesz biegać – rano lub wieczorem, tak wygodnie. Możesz pobrać program fitness na swój komputer i ćwiczyć, licząc z instruktorem, tylko online. Kiedyś, bardzo dawno temu kupiłem kasetę do Vidica i wykonywałem ćwiczenia, patrząc na ruchy trenera w telewizji.

Kup sobie hantle lub użyj plastikowych butelek wypełnionych wodą na ciężarki.

Ćwiczenia należy wykonywać co najmniej 3-4 razy w tygodniu i codziennie pompować prasę. Trening czasu powinien zająć co najmniej 40 minut, najlepiej godzinę. Wskazówki, jak pozbyć się brzucha można znaleźć w TYM artykule. http://www.sun-hands.ru/7kak_ubrat_jivot.html

Bardzo ważne jest, aby dobrze się odżywiać PRZED i PO treningu . Możesz dowiedzieć się o tym TUTAJ. http://www.sun-hands.ru/7kak-pravilno-pitatsya-do-i-posle-trenirovki.html

Wielu powie, kiedy się uczyć? Jak można schudnąć w domu, kiedy trzeba wszystkich nakarmić, odrabiać lekcje z dziećmi, robić pranie, o zmroku czujesz się, jakbyś wyładował wagon węgla. Nie kłócę się. Ale kto cię powstrzymuje, na przykład, podczas smażenia ziemniaków dla męża i gotowania mostka dla ciebie, robienia przysiadów lub rzucania się z hantlami na nogi bezpośrednio w kuchni? Po opanowaniu wszystkich ćwiczeń będą one wykonywane automatycznie. Podczas trwania pokazu, gdy dziecko czyta na głos lub pisze prace domowe, możesz łatwo machać rękami lub brzuchem. Ogólnie rzecz biorąc, byłaby chęć utraty wagi, ale zawsze możesz znaleźć czas dla siebie. Nie jedź ponownie windą, przejdź kilka przystanków. Ruszaj się, ruszaj się więcej.

Niektórzy z moich znajomych mieszkający przy tym samym wejściu na ogół współpracowali i chodzili ze sobą ćwiczyć. Praca zbiorowa przybliża cię, a czas płynie szybciej i przyjemniej, a wspólna praca jest bardziej interesująca.

Niestety nie ma takiej magicznej pigułki, którą zjadłam i od razu schudłam w domu. I nie ma takich produktów, cokolwiek by powiedzieli, że można jeść w kilogramach, a także schudnąć. Pomagają tylko osiągnąć cel utraty wagi, ale nie są panaceum.

Nawiasem mówiąc, jest to szczegółowo opisane w artykule „Jak szybko schudnąć, mity i rzeczywistość”, jest to bardzo przydatne do przeczytania.

Aby schudnąć w domu, potrzebujesz siły woli, hartu ducha i celu – pokonania pokus i lenistwa. Tylko ćwiczenia i odpowiednie odżywianie sprawią, że Twoja sylwetka będzie taka, o jakiej marzysz.

Julia Wisniewski
Julia Wisniewski
Rate author